Notícias: SMF - Just Installed!

• Agosto 24, 2019, 06:17:58 pm

Login com nome de usuário, senha e duração da sessão

Autor Tópico: Clarets startede ved Turf Moor på bagsiden af ​​et femkampvindende løb, vel vidende, at en sje  (Lida 8 vezes)

FaustinoFi

• Full Member
  • Hi, everybody! I'm Italian male :D. I really like Bowling!
    • Ver perfil
Clarets startede ved Turf Moor på bagsiden af ​​et femkampvindende løb, vel vidende, at en sjette ville se dem springe fra Gunners og bringe udsigten til garanteret Europa League-fodbold inden for berøringsafstand.
22:10: Tak, fordi du kom med i aften. Det 'fandt væg-til-væg fodbold hele ugen, og jeg har en sjælden fridag i morgen. Jeg tror, ​​at jeg sandsynligvis vil stege i solen om morgenen og derefter fortryde det uundgåelige forbrænding resten af ​​eftermiddagen. Nat!
Laggy: Virkelig imponeret over den nye LWB Emerson i aften. Godt tempo, god levering fra kryds, virkelig silkeagtig ydeevne. Kan virkelig se ham skubbe den frisparkkøbmand Marcos Alonso for en plads i holdet.
Anthony: 'Det var den bedste præstation fra Chelsea denne sæson. Jeg tror stadig på Conte, ja, han er nødt til at roe ned og stoppe med at stønne, men hvis han støttes, vil han gøre strålende, en fantastisk coach alligevel ...
67: Gary Cahill klagede til dommeren efter Ashley Barnes udligning. Han 'sammenblandede, at Burnley-angriberen var i en offside-position, da Gudmundsson skød. Replays viser, at Barnes var tydelig på stedet.
63: Giroud er nede efter et sammenstød med hoveder med Tarkowski. Den angriberen får behandling nu. Han 'sfine. Burnley-forsvaret tæller sig selv Billige Fodboldtrøjer lidt heldig for ikke at have modtaget en anden gul.
Tussah: Det ser ud til, at ingen fortalte Tiemoue Bakayoko holdstrategien i dag. Har bare gået rundt som om han er i en park. Gary Cahill har været fantastisk indtil videre og spiller nogle rigtig gode pasninger. Olivier Giroud Alvaro Morata-partnerskab ser lovende ud.
43: Der sker ikke meget mod slutningen af ​​halvdelen. Nogle nyheder, du måske finder interessante, er, at jeg lige har byttet den værste stol nogensinde oprettet for cheferne. Denne stol er værd at blive fyret for.
18: Der sker ikke meget, så jeg giver dig en lille opdatering fra King Power Stadium. Det stopper 0-0. Iheanacho sætter en lige bred stolpe fra 15 yards efter en dejlig trylleformel fodbold fra one-touch. Southampton ser indhold ud til at opsuge presset og angribe sent.
3: Interessant. Meget interessant. Det ser ud til, at Chelsea spiller en 3-5-2-formation med Pedro i en dybere rolle sammen med Kante og Bakayoko. Ikke overbevist om det selv, men så igen, betalte jeg ikke millioner for at tage beslutningen.
Kieran: Så spændende at se lille gamle Burnley blande sig godt i den øverste halvdel. En af sæsonens historier helt sikkert, og både Billige Fodboldtrøjer Dyche og spillere fortjener alle de plaudits, de får. Slå Chelsea i aften, og vi vil være hote på deres hale af 5., let ikke desto mindre bare 6.. Turde at drømme!
Tom: Spændt over at se Morata og Giroud stemme sammen for første gang. Tror, Morata vil have stor fordel af at have en stor mand ved siden af ​​ham, der besætter centerryggen. Eventuelt en 4-4-2 med Moses på midtbanen.
 Du skal undgå de tre nederste placeringer, og så er du sammen med ti andre hold. Hvis du har en god base og i den foregående sæson spillede godt, kan du stole på den base. Du skal kun kæmpe for at undgå det.
Tommy: Åh, jeg 'er ikke sikker på startlinjen i aften. Ingen fare, Willian eller Cesc. Jeg formoder, at troppens rotation har været et vigtigt talepunkt i de sidste par uger, så vi kan' overtrædende klage. Lad 'shope Burnley ain' tup til det ...
Mee har savnet de to sidste kampe efter at have lidt en stressreaktion i bunden af ​​hans skinneben, men har en udvendig chance for at vende tilbage mod Stoke søndag, mens Arfield er blevet sidelinieret i to måneder af et kalveproblem.

http://sagesizm.com/forum/uye-mhqdenice.html
SvenZggus nuova Maglia Psg TeenaWasi
 EmeryHens billige fodboldtrøjer FaustinoK
Also visit my weblog Kjøp Ajax Drakt

There are no comments for this topic. Do you want to be the first?